Dear Deer

Dessa fina hängare kom på posten i veckan.
Dom heter Dear Deer och jag köpte dom på
Formofunktions hemsida. 

Denna gångel blev det tre, får se om det blir fler :)


 
(dom kommer i lådan, jag tog ut en krok och skruvade i den i lådan för bilden)


Så här ser det ut på väggen i min hall. Jag har satt upp kort med tejp som jag flyttar lite när jag känner att de behövs. Korten sitter där krockarna är tänkta att sitta.
Så det är ett tips, känn efter först vart du vill ha krokarna för när dom väl sitter upp så sitter dom. Jo visst man kan ta ner dem , men de lämmnar inga roliga hål. :)


Kommentarer
Skrivet av: Mia

Det var ju ett smart sätt att känna in platsen på! =) Jag e oxå en person som måste känna in mig! Riktigt fina Deers =)

2010-02-01 @ 22:25:32
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Skrivet av: Bloggare Agnes

Tack Mia :D Snart ska dom upp :D ska bli spännande!

2010-02-03 @ 00:18:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg ?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggs hemadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0