Piffa hall

Mitt första projekt är HALLEN.
Eftersom min hall är liten, gäller det att tänka smart.
För inspiration sitter jag och söker mycket på nätet.
De mesta hittar jag på andra bloggar.
Jag älskar bloggar! Älskar att läsa bloggar och att skriva bloggar :D
Även om vi bara är 18% av Sveriges befolkning som gör det så kommer det bli större!

Till hallen har jag utgått från den här bilden från Aftonbladet.



Fast jag ska sätta min egen "totch" på den :D

Jag har börjat med att införskaffat med två förvaringsbox/sittpuff Ningbo
från Åhlens a´299kr/st




Uppepå har jag laggt två Sally cushion kuddar från Indiska a´159/kr

Vet du något fint som skulle passa till, skriv gärna det till mej :D


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg ?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggs hemadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0