Skövdeäventyrsbad och störande granne

Haft några givande lektioner idag, även om jag var när och somna på en.
Därför var det extra skönt och gå och träna efter.
Idag började nämligen vattenaerobic! Nu är jag glad :D
Fast det var någon ovan nisse som hade det.
Känndes att det var ett tag sen.
Beach 2010 planen är flyttad till typ 2999, haha..

Men var som sagt på Skövde nya Arenan. Känndes inte som jag var i Skövde,
fören jag kom in till omklädningsrummen. Där såg det ut som förut. Förutom skåpet.
Köpte ett 10 kort för vattenaerobic, men istället för kort fick man ett armband som fungerade för skåpen med. Smart men inte smart.

Känner jag mej själv kommer armbandet vara bortappat innan de 10 gångerna är genomförda :D


gult är fint



Nu sitter jag här med tanken på att plugga. Men grannen kör dunder PARTY med DUNDER musik.
Iiiiiiiiiiii. Vad gör man med störande grannar?
Hon spelar högt och sjunger varje dag och kväll. Får krupp!


Kommentarer
Skrivet av: lina

tufft!

2010-01-30 @ 01:54:38
URL: http://myownmuse.blogg.se/
Skrivet av: Bloggare Agnes

Tufft med armband eller störande grannar lina ;) hehe

2010-01-30 @ 14:21:48

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg ?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggs hemadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0